Email marketing

1. Mi ma a hírlevél? >>

A hírlevelek szerepe nem ugyanaz, mint régen volt. Nézzük, mire használhatjuk ma!

2. Email listák építése >>

Egy vállalkozáshoz manapság egyre szükségszerűbb, hogy ügyfeleink email címét is tudjuk, hiszen így gyorsabban, és nem utolsósorban költséghatékonyabban tudjuk a kapcsolatot tartani velük. De hogyan szerezhetünk új ügyfeleket? Hogyan bővíthetjük email listánkat, hogy mégtöbb embert tájékoztathassunk termékeinkről, akcióinkról?

3. Hírlevelek időzítése >>

Nem is gondolná az ember, mennyi dolog játszik közre abban, tényleg elolvassák-e hírlevelünket. Nézzük, mi minden függ az időzítéstől!

4. Hírlevelet indítok >>

Nem úgy van az, hogy a főnök azt mondja, kell egy hírlevél! Sok kérdést kell megválaszolni és átgondolni ahhoz, hogy inkább megszerezzünk, mint elveszítsük ügyfeleink bizalmát.